Vykort - PhiloCats - Gud

Det femte och sista vykortet i serien om PhiloCats som är skapat av Jan-Adam Johansson åt Chansonett Design. Detta kommer bli "Vykort och konst"s första vykortsserie som kommer släppas i e-butik i mars.

Först när katta dog började hon tvivla på guds existens. Femte och sista vykortet i serien om PhiloCats som är skapad av Jan-Adam Johansson åt Chansonett design och kommer att säljas av 'Vykort och konst'



Då katta dog började hon tvivla på guds existens!





Vykorten är målade med gel-penna och färglagda i Photoshop och går gärna förbokas redan nu på [email protected]. De kommer senare finnas i e-butik och kommer kunna köpas separat eller i paket om fem. Perfekt att ge bort till katt-älskande vänner, filosofer eller behålla själv.

Gilla oss på Facebook och prenumerera på bloggens rss.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Jag ska måla hela världen lilla mamma

Hej o tack för kommentaren på min blogg :-)



För närvarande säljs mina vykort vid utställningar o liknande, så jag vet inte om detta är något för mig. Men tack för erbjudandet och lycka till med Chansonette!



Mvh, Veronika

2012-01-03 @ 15:51:23
URL: http://veronikayngwe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0